OldGame2 - Magyar Online MMORPG Forum
Általános => Ötletek a játékkal kapcsolatban => A témát indította: tiba123 - 2016. február 25. - 20:01:28
-
Szerintem a legfontosabb dolognak tartom, hogy minden bugmentes legyen a szerveren! Mind pvp/pvm szempontjából nem volna hátrány. Bizonyos karaktereken is módosítani kellene pl.(BM), mert verhetetlen még harmattal is szinte :)
Pláne ha egy 105-ös bm ellen kell pvp-t tolni.
Ezek jutottak hírtelen eszembe, ha nektek is van hasonló ötletetek, akkor bővítsétek a topicot! ;)
-
Minden karakter verhető!!!
Ennyi erővel vegyük le a távninja Tűznyílját mert 8k sebez full defre :D
-
Lvl 90-től elérhető pályákon a mobok kimennek a pályáról.
-
Ha bekerülnek az 5. skillek akkor igenis vegyék alap állapotra a skillek erejét.
-
Az íjásszal semmi baj,bűn lassúak a skillei,így fer...
-
Személy szerint úgy gondolom, a skillek gyorsaságára ott vannak a kövek, optok, eufória stb. de ha az 5. skillek is bekerülnek Ember legyen a talpán aki lever egy ijjászt. Itt persze megvan a szabad választás joga. én is csinálhatnék wp helyett ninját, bmet, bármi mást, csak tartsuk szem előtt a többieket is. így is igen nehéz még a megfelelő cuccokban is harmat nélkül elp*csázni egy jól kiépített bm-et, tőrt vagy íjászt, még fullkrit/demi-s cuccok sem kellenek nekik.
De ez mint mondottam személyes vélemény, én próbálom tartani a tempót a többi karakterrel, több/kevesebb sikerrel. De ha bekerülnek az 5. skillek és uygan iylen erősre lesz téve mint pl. a tőznyil akkor felesleges erőlködni.
Ennek az lesz a véga, hogy aki eddig nem ittemezett/harmatozott is hozzá fanyalodik. Én ezt szeretném első sorban elkerülni.
-
Nem az újra bevethetőségről beszélek,hanem pl:egy ismételt lövés alatt te nyomsz 2 skill-t + üthetsz 2-3-t annyi időbe telik elnyomni.
-
de pl nekem van 2 támadóskillem amik még így sem a leggyorsabbak, nem véletlen veszek 20varisebes dolgokat, és eufória a waros cipőm. ami jelenleg eladó 1.5k rögért:D (15k15kk15tőr 10nyílmiss 2k tp)
-
Nem az újra bevethetőségről beszélek,hanem pl:egy ismételt lövés alatt te nyomsz 2 skill-t + üthetsz 2-3-t annyi időbe telik elnyomni.
Abban igazad lehet, hogy pl. egy testinek gyorsabban tölt be a skillje (bár még én nem játszottam íjásszal szóval nem tudom[persze ezt nézzük full varázssebességgel])..
DE! Az, hogy ütni is tudjon közbe az ember... Na ez szinte lehetetlen.
Annyi kivédést össze lehet pakolni már ezen a szerón, hogy 10 ütésből 9 miss..
Ezért nehéz leütni pl. egy bmet is, mert ha elkezdem ütni testivel, egyszerűen el se találom, a skill meg édes kevés :D (Bár meg lehet oldani így is, csak nehéz :) )
-
Javítások :
- Játék ledobál folyamatos nem tudom mért :S
- Céh alapítás bugos
- Szerintem a karakterekhez nem kéne nyúlni, skill jöhet!
- Stabil játék alap kéne!
Ui: pl ha ninját erősnek tartod akkor kezdj azzal!
-
Az íjásszal és a Bm sura erősségével semmi baj, mind 2 verhető,és tegyük hozzá hogy mindkettő alapból pvp karakter aki nem érti probáljon mobozni velük csak változva megy. Ahelyett hoy sírtok a 2 karakter skilljei miatt mert nem tud vki kiépiteni ehy karaktert 1 kaszt ellen, foglalkozhatnánk tényleg a fontos dolgokk miatt amik az újítások és a meglévő hibák javításán . Én is fontosnak tartom az:
Auto poti
Aukcios ház
Warrendszer
100+os karaktereknek új ák-s fegyver
Démon pet többbonuszt, újabbakat mint jégsárkány
Új gfhez hasonló runok ,pályák.
-
Biztos szeretnétek új és erősebb mobos fegyvert?
Tönkretennétek a runokat teljesen?
-
Nem itt a meglévő runok változtatásáról szó sincs , Itt azt értettem hogy 4db run van a szerveren , ami egy idö után elég unalmas ,még ha csak boss ládi a jutalom pl. 1-2k sé ,gyöngyök stb még ugy is jó lenne 1-2db + még hogy ne legyen egyhangú a játék.
-
Jah és még 1 Nagyon fontos dolog. Át Skinezésröl Szó se legyen . Elég sok ember bucsút is mondana a szervernek.
-
Látom nem érted: erősebb fegyver = nagyobb sebzés = könnyebb run = több runozó = több runos cucc és a vége az lessz hogy 10 rögért adják az lk cuccokat mint anno.
-
Ezt már első hozzászolásból megértettem , és igazat adok a mobosfegyver kapcsán :)
de viszont azt félre értettem h a "tönkre tenni a runokat" hozzászólás nem, az új runokhoz kapcsolódik , és elnézést :)
-
Én csak annyit írnék- egyik kaszton sem kell változtatni!
Mindegyik kasztnak meg van az ellenfele- mindegyiknek van erőssége és gyengéje. Nincs verhetetlen kaszt! Valamint ahogy Lord írta- mindenkinek van lehetősége egy állítólag verhetetlen kasztot csinálni.
Azaz- így jók a kasztok ahogy vannak!
A búg javításokról pedig ennyi jut eszembe: pl, ha beviszed a bosst a sarokba és felszállsz a hátasra- ne 10 lépésnyire legyen már a karakter onnan ahol lennie kéne vagy pl: a Bossok ne üssenek már be a falba- még erős testtel is bevágnak. A kardaura mostanában sokat búgol (nekem) nem adja meg a támadóértéket! A dt torony legyen ugyanolyan, mint DC- ha csoportban vagyunk- egyikünket levágja 7.-en azt tegye vissza a többi mellé- végülis nem azért szánja rá azt a 30-40 percet az ember, hogy aztán üres kézzel ismét neki vágjon! A misszióbol kapott 10xer használatos teleport gyűrűt- belehessen rakni a nagy raktárbe, hogy a regen lévő más karakter is használhassa!
-
Ha BM ellen nem harmatoztok be tökig, meglátom hogy tisztán mit bírtok ellenük :D