1
Kasztok / Re:Újratervezés.
« Dátum: 2017. március 12. - 12:01:57 »
Gyógy Sámán!
Mindenképp ezt javasolnám.
Ugyebár van neki, egy elég keményen összeépíthető Mechanikája, a rontál + AA (AutoAttack).
Ennyi a mágia ellenállásnál, felesleges Skillre építeni, hiába az a Metin 2 alapja, és úgy élvezhető a PVP. Mivel a játékosok nagy részének a Győzelem számít, így kénytelen vagy ehhez alkalmazkodni, amennyiben a fent említett sorok igazak rád.
A gyógyot, kitudod építeni nagyon sok oldalúan, mint pl.:
-Méreg + Mozgási sebesség.
-TP + AA
-Ájulás + TP
Számtalan példát tudnék rá írni, de.. ki kell tapasztalnod, neked mi az ami kézrefekvőbb.
Én a saját magam jól megszokott módszerét fogom leírni, ami kb. 100/99 szerveren tökéletes működik, elsajátítani viszont annál nehezebb.
Harcos: Nagyon sokan mondják, hogy nincsen mágia alapú skillje. Én erre az állításra köpök, ugyan is az lehet, hogy a leírásban lásd: (Skillek) nem találsz mágia alapú skill-t.. de akkor, hogy lehet hogy még is véd ellen a mágia? Hiba lenne? Vagy csak valaki megpróbált átvágni? - Mondjuk, hogy egy örök kérdés, de nem is ez a lényeg.Összepakolod a PVP-s szetted, amit bizonyára (optilag) ismersz. Karakterileg nem gondolnám, de.. ha igen, én kérek elnézést.
• Testi harcos ellen:
Rángat és AA-al próbál kicsinálni. Egyértelműen rontálni fogsz addig, amíg bele nem fulladsz, de számításba veszed a számokat. A testi a 4. ütésre fog felütni, ezt te kihasználod a PVP megkezdése előtt. Ráfutsz a " Go " szó után, majd meghátrálsz egy picit, amikor elkezdi nyomni a Space-t, mint a picsa. A második ütésnél vagy a harmadiknál, kezdesz el autózni rá, kapni fogsz feldobást (elesel) de a kivédés miatt Missel kb. 50/49 dobása, a többi meg egyértelműen missel, ha nem, akkor a rontállal segítesz magadon. Illetve a számok alapján ha számolsz, neked is sikerül őt feldobnod 10/5 alapon. A rontállal segítesz, a dobással támadsz. Kb. 10/10 alkalommal ezzel a módszerrel megnyered az ellene létrehozott párbajt, és nincs testi aki elverne, ezért is nem PVP karakter.
•Menta harcos:
Kicsit keményebb dió, de törhető. Itt semmiképp, nem ÁK-vel próbálsz rámenni, mert a Menta soha nem fog felesni neked, eléggé masszív egy karakter. De rendben, legyen masszív. Használjuk ezt ki szépen.
KK-s legyezőt optolsz egyértelműen, és próbálsz a lehető legtöbb kritet összepakolni, a max. lenne a legideálisabb illetve mozgási sebesség. A kövezésed is máshogy van a vértedben, amit kb. szintén 10/9 játékos nem tud. Védelem kő Menta ellen? Hagyjuk már. Nem kell! Kivédés, TP + Mozgási.
Ha ütni próbál / tehát mérgezni, akkor a kivédés elég arra, hogy azt levédje, persze a méreget meglehet, hogy megkapod, de nem okoz gondot (mert rontál, mindig segít) ő pedig nem a méreggel fog foglalkozni, ha igen, akkor h***e és egyoldalúan megnyered. SKillekkel próbál megölni, ami egyértelmű, mert ez a menta alapja. Ezt kihasználva te kikerülőd azokat és a mozgásoddal, amikor biztonságos pozícióban találod magad, akkor nyomod rá a skilleket, amit nem TP-Regel vissza soha a büdös életbe. Mivel menta a sok védelem és mágia ellen sajnos nem darálod le 2 perc alatt, de nem ez számít, hanem a győzelem, aminek az alapja a türelem, és stratégia.
Megjegyzés: Ennél a módszernél fogják neked mondani, hogy " de futsz te noob " - A válaszod egyszerű. Ez taktika. Nincs megtiltva PVP-ben, csak a piros potion.
•Sura, Ninja, Sámán:
Nagyjából ugyanaz mind a három, ezért nem szedem külön kategóriában őket. A Sámán ellen értelemszűen, mivel nem használhatsz rontált a varázssebesség követ nem használod a fegyveredbe, helyette átható, mert ÁK-s haranggal mész rá (nem legyező alapod miatt). AA + amikor fellökted a " Testi harcosnál megemlített " módszerrel, és igényled a rontált, akkor rontál. Itt fontos elsajátítani, hogy csak akkor rontálsz, ha vagy NAGYON fontos, vagy fellökted az ellenfeledet. Ninja + Sura ugyanez.
Itt kitérnek a Surára egy picit, hogy többször tud feldobni egyes skilljei miatt, így több rontált igényelsz illetve a Ninjánál is a mérgek miatt.
Mindenképp ezt javasolnám.
Ugyebár van neki, egy elég keményen összeépíthető Mechanikája, a rontál + AA (AutoAttack).
Ennyi a mágia ellenállásnál, felesleges Skillre építeni, hiába az a Metin 2 alapja, és úgy élvezhető a PVP. Mivel a játékosok nagy részének a Győzelem számít, így kénytelen vagy ehhez alkalmazkodni, amennyiben a fent említett sorok igazak rád.
A gyógyot, kitudod építeni nagyon sok oldalúan, mint pl.:
-Méreg + Mozgási sebesség.
-TP + AA
-Ájulás + TP
Számtalan példát tudnék rá írni, de.. ki kell tapasztalnod, neked mi az ami kézrefekvőbb.
Én a saját magam jól megszokott módszerét fogom leírni, ami kb. 100/99 szerveren tökéletes működik, elsajátítani viszont annál nehezebb.
Harcos: Nagyon sokan mondják, hogy nincsen mágia alapú skillje. Én erre az állításra köpök, ugyan is az lehet, hogy a leírásban lásd: (Skillek) nem találsz mágia alapú skill-t.. de akkor, hogy lehet hogy még is véd ellen a mágia? Hiba lenne? Vagy csak valaki megpróbált átvágni? - Mondjuk, hogy egy örök kérdés, de nem is ez a lényeg.Összepakolod a PVP-s szetted, amit bizonyára (optilag) ismersz. Karakterileg nem gondolnám, de.. ha igen, én kérek elnézést.
• Testi harcos ellen:
Rángat és AA-al próbál kicsinálni. Egyértelműen rontálni fogsz addig, amíg bele nem fulladsz, de számításba veszed a számokat. A testi a 4. ütésre fog felütni, ezt te kihasználod a PVP megkezdése előtt. Ráfutsz a " Go " szó után, majd meghátrálsz egy picit, amikor elkezdi nyomni a Space-t, mint a picsa. A második ütésnél vagy a harmadiknál, kezdesz el autózni rá, kapni fogsz feldobást (elesel) de a kivédés miatt Missel kb. 50/49 dobása, a többi meg egyértelműen missel, ha nem, akkor a rontállal segítesz magadon. Illetve a számok alapján ha számolsz, neked is sikerül őt feldobnod 10/5 alapon. A rontállal segítesz, a dobással támadsz. Kb. 10/10 alkalommal ezzel a módszerrel megnyered az ellene létrehozott párbajt, és nincs testi aki elverne, ezért is nem PVP karakter.
•Menta harcos:
Kicsit keményebb dió, de törhető. Itt semmiképp, nem ÁK-vel próbálsz rámenni, mert a Menta soha nem fog felesni neked, eléggé masszív egy karakter. De rendben, legyen masszív. Használjuk ezt ki szépen.
KK-s legyezőt optolsz egyértelműen, és próbálsz a lehető legtöbb kritet összepakolni, a max. lenne a legideálisabb illetve mozgási sebesség. A kövezésed is máshogy van a vértedben, amit kb. szintén 10/9 játékos nem tud. Védelem kő Menta ellen? Hagyjuk már. Nem kell! Kivédés, TP + Mozgási.
Ha ütni próbál / tehát mérgezni, akkor a kivédés elég arra, hogy azt levédje, persze a méreget meglehet, hogy megkapod, de nem okoz gondot (mert rontál, mindig segít) ő pedig nem a méreggel fog foglalkozni, ha igen, akkor h***e és egyoldalúan megnyered. SKillekkel próbál megölni, ami egyértelmű, mert ez a menta alapja. Ezt kihasználva te kikerülőd azokat és a mozgásoddal, amikor biztonságos pozícióban találod magad, akkor nyomod rá a skilleket, amit nem TP-Regel vissza soha a büdös életbe. Mivel menta a sok védelem és mágia ellen sajnos nem darálod le 2 perc alatt, de nem ez számít, hanem a győzelem, aminek az alapja a türelem, és stratégia.
Megjegyzés: Ennél a módszernél fogják neked mondani, hogy " de futsz te noob " - A válaszod egyszerű. Ez taktika. Nincs megtiltva PVP-ben, csak a piros potion.
•Sura, Ninja, Sámán:
Nagyjából ugyanaz mind a három, ezért nem szedem külön kategóriában őket. A Sámán ellen értelemszűen, mivel nem használhatsz rontált a varázssebesség követ nem használod a fegyveredbe, helyette átható, mert ÁK-s haranggal mész rá (nem legyező alapod miatt). AA + amikor fellökted a " Testi harcosnál megemlített " módszerrel, és igényled a rontált, akkor rontál. Itt fontos elsajátítani, hogy csak akkor rontálsz, ha vagy NAGYON fontos, vagy fellökted az ellenfeledet. Ninja + Sura ugyanez.
Itt kitérnek a Surára egy picit, hogy többször tud feldobni egyes skilljei miatt, így több rontált igényelsz illetve a Ninjánál is a mérgek miatt.